WITAMY NA NASZEJ STRONIE !!!
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

𝐙 𝐰𝐢𝐳𝐲𝐭𝐚̨ 𝐰 𝐒𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞 𝐏𝐨𝐝𝐬𝐭𝐚𝐰𝐨𝐰𝐞𝐣 𝐰 𝐊𝐨𝐬𝐚𝐤𝐨𝐰𝐢𝐞

𝐙 𝐰𝐢𝐳𝐲𝐭𝐚̨ 𝐰 𝐒𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞 𝐏𝐨𝐝𝐬𝐭𝐚𝐰𝐨𝐰𝐞𝐣 𝐰 𝐊𝐨𝐬𝐚𝐤𝐨𝐰𝐢𝐞

𝟏𝟖 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐨𝐩𝐚𝐝𝐚 𝟐𝟎𝟐𝟓 𝐫. 𝐰 𝐒𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞 𝐏𝐨𝐝𝐬𝐭𝐚𝐰𝐨𝐰𝐞𝐣 𝐰 𝐊𝐨𝐬𝐚𝐤𝐨𝐰𝐢𝐞 𝐨𝐝𝐛𝐲ł𝐨 𝐬𝐢𝐞̨ 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐮𝐣𝐚̨𝐜𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐭𝐤𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐩𝐨𝐬́𝐰𝐢𝐞̨𝐜𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐧𝐢𝐮 𝐤𝐬𝐳𝐭𝐚ł𝐭𝐮𝐣𝐚̨𝐜𝐞𝐦𝐮 ✨, na które zaprosiła nas Pani Dyrektor Monika Pawlicka.

 

Miałyśmy zaszczyt – 𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐚𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐎𝐛𝐬𝐳𝐲𝐧́𝐬𝐤𝐚, 𝐃𝐲𝐫𝐞𝐤𝐭𝐨𝐫𝐤𝐚 𝐒𝐳𝐤𝐨ł𝐲 𝐏𝐨𝐝𝐬𝐭𝐚𝐰𝐨𝐰𝐞𝐣 𝐢𝐦. 𝐉𝐚𝐧𝐮𝐬𝐳𝐚 𝐊𝐨𝐫𝐜𝐳𝐚𝐤𝐚 𝐰 𝐙̇𝐚𝐫𝐧𝐨𝐰𝐜𝐮, 𝐏𝐚𝐧𝐢 𝐌𝐚𝐫𝐳𝐞𝐧𝐚 𝐊𝐞𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐢 𝐏𝐚𝐧𝐢 𝐀𝐧𝐢𝐭𝐚 𝐒ł𝐨𝐰𝐢𝐤 – 𝐧𝐚𝐮𝐜𝐳𝐲𝐜𝐢𝐞𝐥𝐤𝐢-𝐥𝐢𝐝𝐞𝐫𝐤𝐢 𝐎𝐊, które na co dzień z wielkim zaangażowaniem rozwijają tę formę pracy z uczniami – podzielić się doświadczeniami z wdrażania oceniania kształtującego w naszej szkole 🎓.

 

Podczas spotkania zostały omówione:
🔹 podstawowe elementy oceniania kształtującego,
🔹 sposoby formułowania celów lekcji i kryteriów sukcesu 🎯,
🔹 metody udzielania informacji zwrotnej wspierającej rozwój ucznia 💬,
🔹 dobre praktyki, które realnie zmieniają jakość pracy w klasie 🌱.

 

Atmosfera była niezwykle otwarta i pełna życzliwości 🤝. Uczestnicy aktywnie włączali się w rozmowę, zadawali wiele ciekawych i trafnych pytań ❓, dzielili się własnymi refleksjami oraz wyzwaniami związanymi z ocenianiem.

 

Wspólne dyskusje pokazały, jak ważne jest współdzielenie doświadczeń oraz wzajemne inspirowanie się w codziennej pracy nauczyciela 🌟.

 

Dziękujemy za zaproszenie i tak ciepłe przyjęcie! ❤️

 

To spotkanie ponownie udowodniło, że 𝐨𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐤𝐬𝐳𝐭𝐚ł𝐭𝐮𝐣𝐚̨𝐜𝐞 𝐧𝐢𝐞 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐲𝐥𝐤𝐨 𝐦𝐞𝐭𝐨𝐝𝐚̨ – 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐨𝐬𝐨́𝐛 𝐛𝐮𝐝𝐨𝐰𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐜𝐣𝐢, 𝐰𝐬𝐩𝐢𝐞𝐫𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐮𝐜𝐳𝐧𝐢𝐚 𝐢 𝐫𝐨𝐳𝐰𝐢𝐣𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐣𝐞𝐠𝐨 𝐨𝐝𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨𝐬́𝐜𝐢 𝐳𝐚 𝐰ł𝐚𝐬𝐧𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐬 𝐮𝐜𝐳𝐞𝐧𝐢𝐚 𝐬𝐢𝐞̨ 📘.

Data dodania: 2025-11-18 14:51:57
Data edycji: 2025-11-21 09:52:50
Ilość wyświetleń: 14

„Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy.”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej