WITAMY NA NASZEJ STRONIE !!!
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

🚴‍♂️💙 DOŁĄCZYLIŚMY DO AKCJI VEMAT #KRECEZESZKOLA – kręcimy kilometry dla szkoły 💙🚴‍♀️

𝟐𝟎 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐨𝐩𝐚𝐝𝐚 nasi uczniowie klas I–VIII pokazali, że mają ogromne serca i niesamowitą energię! Wzięli udział w wyjątkowej akcji, która łączy to, co najlepsze: 𝐫𝐮𝐜𝐡 i 𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐞 💪❤️

 

Wystarczyło wsiąść na stacjonarny rower, nacisnąć na pedały i… robić dobro.

 

𝐊𝐚𝐳̇𝐝𝐲 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐣𝐞𝐜𝐡𝐚𝐧𝐲 𝐤𝐢𝐥𝐨𝐦𝐞𝐭𝐫 𝐭𝐨 𝟏 𝐳ł 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐤𝐚𝐳𝐚𝐧𝐞 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐳 𝐟𝐢𝐫𝐦𝐞̨ 𝐕𝐞𝐦𝐚𝐭, która jest organizatorem akcji i jednocześnie obsługuje nasze szkolne automaty. Dwa rowery ustawione w dolnym holu pracowały pełną parą! 🚴‍♂️🚴‍♀️⚡

 

To była doskonała okazja, by:
✅ zadbać o zdrowie i kondycję,
✅ spędzić aktywnie czas,
✅ pomóc w tak prosty, a zarazem piękny sposób.

 

A efekty? 𝐏𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐮 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐧𝐮𝐣𝐚̨𝐜𝐞!

💥 𝐖𝐬𝐩𝐨́𝐥𝐧𝐢𝐞 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐣𝐞𝐜𝐡𝐚𝐥𝐢𝐬́𝐦𝐲 𝐚𝐳̇ 𝟐𝟗𝟓 𝐤𝐦! 💥

Każdy metr, każdy obrót koła to cegiełka dobra, którą dokładamy razem.

 

Nie zabrakło też prawdziwych rekordzistów!
🏆 Aleksander Formela
🏆 Mateusz Sikorski

 

To właśnie oni pokonali najwięcej kilometrów i stali się bohaterami akcji! Brawo za determinację i sportowego ducha! 👏🔥

 

Dziękujemy 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐢𝐦 𝐮𝐜𝐳𝐞𝐬𝐭𝐧𝐢𝐤𝐨𝐦 – każdemu, kto choć na chwilę usiadł na rower, dał z siebie energię. Wasz wysiłek naprawdę ma znaczenie! 💙

 

Ogromne podziękowania kierujemy również do 𝐟𝐢𝐫𝐦𝐲 𝐕𝐞𝐦𝐚𝐭 za zorganizowanie akcji. To inicjatywa, która inspiruje i pokazuje, jak małe gesty mogą przynosić wielkie efekty! 🙌

 

Bo przecież…

🌍 𝐈𝐦 𝐰𝐢𝐞̨𝐜𝐞𝐣 𝐤𝐢𝐥𝐨𝐦𝐞𝐭𝐫𝐨́𝐰 𝐤𝐫𝐞̨𝐜𝐢𝐦𝐲, 𝐭𝐲𝐦 𝐰𝐢𝐞̨𝐜𝐞𝐣 𝐝𝐨𝐛𝐫𝐚 𝐦𝐨𝐳̇𝐞𝐦𝐲 𝐳𝐫𝐨𝐛𝐢𝐜́!

Kręć kilometry – zmieniaj świat! 💙🚴‍♂️✨

Data dodania: 2025-11-20 14:51:59
Data edycji: 2025-11-21 11:53:14
Ilość wyświetleń: 18

„Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy.”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej